Poslovni forum poslovne delegacije mladih podjetnic projekta Štartaj Slovenija

04.03.2022
Dubaj / Ljubljana, 4. marec 2022 – Slovenski paviljon je danes v organizaciji javne agencije Spirit Slovenija in Agencije Formitas obiskala delegacija mladih podjetnic projekta Štartaj Slovenija. V okviru obiska se je v slovenskem poslovnem središču odvil tudi poslovni forum na temo uspešnih slovenskih podjetnic in njihovih prvih korakov v svet podjetništva.

Štartaj Slovenija je podjetniško gibanje, ki daje mladim slovenskim podjetnikom priložnost za poslovni zagon. Projekt je nastal pod okriljem treh partnerjev – trgovskim podjetjem Spar Slovenija, medijsko hišo POP TV in oglaševalsko agencijo Formitas Creative.

Uspešne podjetnice so svoje zgodbe predstavile na okrogli mizi, zaupale pa so nam tudi kako so se spopadle s številnimi izzivi, ki jih je povzročila pandemija.

»Veliko kozmetike vsebuje ogromno sestavin. Moj cilj je bilo narediti nekaj naravnega, trajnostnega, s čim manj sestavinami,« je povedala Tina Štrubelj, ki z blagovno znamko Nelipot proizvaja naravno kozmetiko. »Moj prvi produkt je bil sprej za pasje tačke, skozi snemanje sezone in poslušanje želja kupcev, pa sem dobila še ogromno idej, ki sem jih kasneje tudi uresničila.« Prva pasja drogerija v Sloveniji je tako dobila še ogromno drugih izdelkov za nego naših pasjih prijateljev,« je nadaljevala Aleksandra Lelov, ustanoviteljica blagovne znamke Yanika. Neža Mlakar, soustanoviteljica La Popsi, pisane družbe sadnih izdelkov, je razkrila skrivnost za uspeh: »Skrivnost za uspešnostjo posla je delati produkte, v katere verjameš, v katerih uživaš vsak dan. Naša skrivnost je to, da delamo s strastjo in ljubeznijo, nikakor ne zaradi denarja.« Jasna Grbič, ki stoji za izdelki Tattoo care je razkrila, da je slovenski trg za mazila in kreme za zaščito tetovaž majhen, zato so se kmalu odločili preizkusiti ameriški trg. »Bilo je težko, a nam je uspelo. Danes smo zelo uspešni na Amazonu, smo Amazon's chooice za zaščito proti soncu v segmentu tatujev. Imamo visoko oceno 4.6 in več kot 4.000 ocen strank.« Živa Pogačnik iz Zivabowl nam je zaupala, da njeni produkti ciljajo predvsem na mlade, ki jim primanjkuje časa ali nimajo možnosti kuhati.

Vse podjetnice so se med poslovanjem v času epidemije spopadale s številnimi izzivi. Aleksandra je morala zapreti trgovino, ki je bila odprta šele nekaj tednov, Živa je nekaj dni pred tem odprla online trgovino, kar je na srečo sovpadalo z zaprtjem trgovin. Neža iz La Popsi je povedala: »Vsi smo začeli na dnu, zato vemo, da vsak dan rešujemo probleme. Tudi med pandemijo smo morali vse rešiti. In smo. Nismo obupali. Ni nas bilo strah. Šli smo čez to in situacija je vedno boljša…« Tatoo studii so bili zaprti, zato smo se osredotočili na prodajo preko spleta. Nas je rešil Amazon,« je povedala Jasna. Tina se je strinjala z ostalimi sogovornicami, da je bil na začetku kompletni šok. Ampak bili smo trmasti. Spletno prodajo smo dvignili za 300 %. »Vse je v glavi - če se odločiš da ti bo uspelo, ti bo,« so se strinjale udeleženke poslovnega foruma.

Fotografije v mediateki >>

Deli: FB TW
  • Facebook
  • Twitter
  • instagram

#exposlovenia
#ifeelslovenia
#beethefuture

SPIRIT Slovenija, javna agencija
Verovškova 60, SI-1000 Ljubljana +386 1 589 18 70